Luke Jurčević

Upoznajte Hrvata koji je osigurao prvi bežični internet na nekom velikom sportskom događaju

Foto: Jurčević Consulting
1/3
25.10.2018.
u 08:36

Ove godine najveća delegacija dolazi iz Australije, a očekuje se dolazak triju predsjednika tamošnjih australsko-hrvatskih gospodarskih komora. Jedan od njih je predsjednik Zapadne australsko-hrvatske gospodarske komore Luke Jurčević

Za nešto manje od 20 dana Zagreb će posjetiti uspješni poslovni ljudi hrvatskog porijekla iz brojnih zemalja u svijetu. Od 12. do 14. studenoga, već četvrti put održava se Konferencija Meeting G2 "Pogled u budućnost" kojoj je cilj spajanje poslovnih ljudi iz dijaspore i Hrvatske, povećanje ulaganja iseljeništva u domovinu, promoviranje hrvatskih proizvoda i zemlje na svim kontinentima te zaustavljanje "odljeva mozgova". 

Ove godine najveća delegacija dolazi iz Australije, a očekuje se dolazak tri predsjednika tamošnjih Australsko-hrvatskih gospodarskih komora. Jedan od njih, predsjednik Zapadne australsko-hrvatske gospodarske komore Luke Jurčević, ujedno se uspješno bavi strateškim promjenama u raznim aspektima organizacije. 

Njegova tvrtka Jurčević Consulting iz Pertha specijalizirala se na mijenjanje procesa poslovnih usluga kako bi se unaprijedila efikasnost organizacija, ali i da bi se povećalo zadovoljstvo korisnika uslugom. Razgovarali smo s Jurčevićem o uslugama koje bi mogle biti korisne i organizacijama na našem tržištu. 

Vaša tvrtka specijalizirana je za kreiranje sustava za dijeljenje informacija i digitalnu transformaciju industrija i tvrtki. Koje su glavne industrije u kojima radite i koje su konkretne prednosti za organizaciju nakon implementacije vaših rješenja?

Glavne su industrije u kojima posluje Jurčević Consulting biomedicina te zdravstveni sustav, odnosno bolnički sustavi. Prisutni smo u sportu, nudimo usluge za sportska događanja, kao i u području obnovljive energije i državne administracije. Jednostavno rečeno, specijalizacija koju ste naveli ima svrhu pomoći organizacijama, promijeniti način kako rade kroz upotrebu novih tehnologija, a sve to kako bismo poboljšali korisničko iskustvo. Dakle, dajemo dodanu vrijednost njihovim postojećim uslugama. Usredotočeni smo na unaprjeđenje procesa, smanjenje troškova te kreiranje inovativnih mogućnosti kako za zaposlenike koji rade s kupcima tako i za same kupce. 

Koji su najveći projekti na kojima su implementirana vaša rješenja i što to znači za krajnjeg korisnika?

Najnoviji veliki projekt je postavljanje arhitekture organizacijskih procesa u novoj Dječjoj bolnici u Perthu, vrijednoj 1,2 milijarde dolara. Tu su bili uključeni svi biomedicinski sustavi te integracija s Državnim uredom za zdravstvene sustave i usluge. Istaknuo bih i projekt nove Fiona Stanley bolnice s više od 700 kreveta i elektroničko praćenje sustava intenzivne skrbi. Na tom smo projektu integrirali sve kliničke informacije u Zapadnoj Australiji s fokusom na unaprjeđenje usluge za pacijenta. Na sportskim stadionima pružamo usluge koje unaprjeđuju razne procese u organizacijama usmjerene prema posjetiteljima događanja. Takve smo usluge pružali na nogometnim utakmicama, kriketu, ragbiju, ali i tijekom nastupa svjetski poznatih izvođača na koncertima. Fokus je bio na unaprjeđenju iskustva navijača i obožavatelja. Inače, tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2002. u Japanu i Koreji osigurali smo prvi bežični internet na nekom velikom sportskom događaju. Takvu uslugu pružamo i danas, a od nedavnih projekata bih izdvojio World Stadium Congress u Dohi te razna događanja koja radimo za Europsko udruženje za sigurnost na stadionima (European Stadium and Safety Association – ESSMA). Neki od njih bili su na Amsterdam Areni, Paris La Defense Areni, predstoje događaji u Telia Parkenu i stadionu nogometnog kluba Brondby u Kopenhagenu. Radili smo i na transformaciji knjižara u Australiji, odnosno kreirali smo sustav kako ljudi naručuju djela i pronalaze informacije o cijenama i dostupnosti. 

Pružate usluge dijeljenja informacija i komunikacije na sportskim događanjima i u tom kontekstu razvili ste aplikaciju mystadiumsapp.com. O čemu je riječ?

Svrha aplikacije myStadiumsApp jest pomoći menadžmentu na stadionima, prije svega u unaprjeđenju usluge kako bi bila efikasnija i fokusirana, čime se posljedično poboljšava iskustvo posjetitelja događanja. Kada osoblje zna koje procese treba slijediti i koje zadatke mora obaviti i u kojem vremenskom roku, onda je i sama krajnja usluga bolja. Na raznim je sučeljima u trenutačnom vremenu moguće vidjeti koji su hitni zadaci koji se moraju obaviti kao i ispunjava li osoblje dodijeljene zadatke. Također, uključene su sigurnosne informacije i postupanje u slučaju incidenata, a nudimo i analitiku stanja koja je izrazito bitna za operacije u kontrolnim sobama koje upravljaju velikim događanjima. 

Za 20-ak dana dolazite u Hrvatsku na Konferenciju Meeting G2.4. – umrežavanje poslovnih ljudi iz Hrvatske i inozemstva. Kakva je ponuda usluga koje nudite u Lijepoj Našoj? Gdje vidite prostor za suradnju i imate li već dogovoren neki projekt? 

Smatramo da je implementiranje promjena u organizacijskim procesima primjenjivo u raznim industrijama, a posebice jer se tako poboljšava korisničko iskustvo. Primjenu vidimo u bolnicama, na stadionima, javnim uslugama od države, pametnim postrojenjima i odnedavno u obnovljivoj energiji. Radujem se novim kontaktima u Hrvatskoj i sagledavanju mogućnosti kako bismo mogli pružiti pomoć oko promjena u organizacijama. 

Komentara 1

Avatar Josip M
Josip M
20:13 01.11.2018.

Daj Bože živi bili pa vidjeli dosta je bilo lutanja po svijetu a Hrvatska nas treba sada više nego ikada.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije